موسسه حقوقی پایش

موسسه حقوقی پایش مجری انحصاری ثبت شرکت و ثبت برند

موسسه حقوقی پایش

موسسه حقوقی پایش مجری انحصاری ثبت شرکت و ثبت برند

یکی از مجموعه فعالیت های ما ثبت شرکت و ثبت برند و انجام امور اداری افراد و شرکتها می باشد.

اطلاعات تماس : 026-32711327
https://payeshsabt.com

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت برای موسسان و صاحبان خود اعتبار و ارزش بالایی را بوجود می آورد . زیرا با ثبت شرکت در تبریز می توان وجه و شخصیت حقوقی پیدا کرده و در امورات وقراردادها و مناقصات شرکت کرده و سود بالایی بدست آورد .

با ثبت شرکت می توانید از حمایت هایی قانونی برخوردار شوید و هم چنین بیشتر اشخاص می توانند درخواست وام و تسهیلات ومبالغ بالا را داشته باشند.

همان طور که می دانید ثبت شرکت با در نظر گرفتن هدف مشخص و تعیین شده ای امکان پذیر می باشد اشخاصی که تصمیم به ثبت شرکت دارند باید برای شرکت خود یک نام و اسم زیبا برای شرکت انتخاب نمایند که این نام متناسب و مطابق با قوانین و شرایط  مصوبه تعیین نام شرکت باشد .

موسسه حقوقی پایش با کادری حرفه ای و دارای کارشناسان مجرب و با تجربه در امور ثبت شرکت می باشد هم اکنون می توانید تماس بگیرید .

مدارک ثبت شرکت در تبریز

  • کپی برابر اصل دفترخانه ایی مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی) اعضاء هیئت مدیره، موسسین، سهامداران و بازرسین.
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری تمام اعضا و بازرسین
  • آدرس شرکت و کد پستی براساس تاییدیه کد پستی
  • گواهی بانک مبنی بر 35 درصد از سرمایه شرکت در بانک سپرده شود .

زمان و هزینه ، تعرفه و قیمت ثبت شرکت در تبریز

بهتر است قبل از ثبت مدارک مورد نیاز ثبت شرکت را تکمیل نمایید زیرا اگر در هنگام ثبت شرکت با بررسی های کارشناسان نواقصی در مدارک ارائه شده مشاهده کردند زمان زیادی از دست می دهید . زمان عادی که باید در ثبت شرکت در تبریز در نظر گرفت 2 هفته کاری می باشد .

هزینه ها و تعرفه های ثبت شرکت در تبریزدر ثبت متفاوت می باشد .

همان طور که می دانید هزینه های ثبت شرکت متفاوت و بستگی به مواردی دارد از جمله اینکه مکان هم در ثبت شرکت در هزینه های نقش بسزایی دارد . شرکت هایی که در شهرستان ها به ثبت می رسند هزینه هایی را برای پست مدارک به اداره ثبت شرکت ها دارند .

البته در مواردی که شرکت در مناطق ویژه اقتصادی و یا مناطق ازاد اقتصادی به ثبت می رسند با توجه به شرایط این مناطق هزینه های ثبت کمتر از مناطق دیگر می باشد

باید این موضوع را در نظر گرفت که موضوع فعالیت شرکت هم در هزینه ها نقش بسزایی دارد . برخی شرکت ها نیاز به اخذ مجوز فعالیتی دارند و برخی بدون مجوز فعالیت شرکت را ثبت می نمایند در این صورت هزینه های آنها نیز متفاوت می باشد .

در این میان سایر هزینه های دیگر را هم باید در جمع هزینه ها منظور نمود. مواردی همچون حق الثبت ، تعیین نام ، باطل کردن تمبر، هزینه تهیه اساسنامه و تقاضانامه و شرکتنامه، پاکت، پوشه، انتشار آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار و روزنامه رسمی و ...

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و هزینه ثبت شرکت می توانید به مقاله آن مراجعه نمایید .

مراحل ثبت شرکت در تبریز

مراحل ثبت شرکت در تبریزعبارتند از :

مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و تکمیل اطلاعات فرم ثبت شرکت الزامی است در کلیه مراحل زبان فارسی و با دقت تکمیل شود .

در مرحله بعد باید نام شرکت را در فرم نام و شخص حقوقی به ترتیب اولویت ۵ نام انتخاب کنید تا یکی از بین آنها تایید شود.این نام ها باید مطابق قوانین تعیین نام باشند.

سپس مدت و موضوع فعالیت ، نشانی شرکت سرمایه شرکت قید شود.

مرحله بعدی مشخص کردن سمت و نام شرکا و سهام هر یک از آنهاست . همچنین اگر شرکت شعبه ای دارد باید مشخصات آن معرفی گردد.

در آخر پس از تایید اطلاعات باید اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری کنید.
اساسنامه و شرکتنامه پیش فرضهایی دارند که باید آنها را پر کنید و سپس تصویر برابر اصل شده آنها را در سایت بارگذاری نمایید .

بعد از انجام این مراحل باید مدارک را به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید .

اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید.

اگر نیاز به مطالعه در زمینه ثبت تغییرات شرکت در تبریز دارید به مقاله ی آن مراجعه نمایید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تبریز

با توجه به افزایش فعالیت های تجاری ثبت شرکت امری حیاتی و برداشتن گامی محکم و موثر در این زمینه می باشد . ثبت شرکت با قالب مسئولیت محدود در تبریز یکی از متداول ترین گام ها در زمینه ثیت شرکت می باشد. ثیت شرکت با مسئولیت محدود با حداقل دو نفر شریک بالای 18 سال تاسیس می شود که این دو نفر باید عضو هیئت مدیره هم باشند.

به این نکته باید توجه داشته باشیدکه انتخاب مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره در شرکت با قالب مسئولیت محدود ضروری می باشد و سرمایه شرکت نباید کمتر از 1.000.000 ریال باشد. سرمایه شرکت باقالب مسئولیت محدود به صورت لفظی می باشد.

متقاضییان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با قالب مسئولیت محدود در تبریز با کارشناسان موسسه حقوقی پایش تماس حاصل نمایید.

ثبت شرکت سهامی خاص در تبریز

فعالان اقتصادی برای عرضه خدمات بهتر باید فعالیت هایی را داشته باشند که توانایی های خود را بالا ببرند . ثبت شرکت با قالب سهامی خاص در تبریز می تواند از با اهمیت ترین فعالیت ها در این زمینه باشد در شرکت های سهامی خاص میزان تعهد سهامداران با توجه به سهام آن ها در شرکت می باشد اعضاء تشکیل دهنده شرکت های با سهامی خاص برعکس شرکت با مسئولیت محدود از سه نفر سهامدار بالای 18سال و 2 بازرس اصلی و علی البدل می باشد که انتخاب بازرسین ضروری می باشد و باید 35% از سرمایه اولیه شرکت را در یکی از بانک های کشور به نام شرکت در شرف تاسیس واریز کنند. مدت زمان تصدی اعضاء هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص دو سال و بازرسین یک سال است.

برای مطالعه در زمینه ثبت برند در تبریز به مقاله ی آن مراجعه نمایید.

متقاضییان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با سهامی خاص در تبریز با کارشناسان موسسه حقوقی پایش تماس حاصل نمایند.

در این نوع قالب ثبتی شرکت ها سه نفر شریک و دو نفر بازرس اصلی و علی البدل انتخاب می شود. این شرکت ها وظیفه دارند که 35% درصد از سرمایه اولیه شرکت را در یکی از بانکهای کشور واریز نماید و 65% درصد از سرمایه اولیه در تعهد سهامداران قرار می گیرد.

ثبت موسسه در تبریز

ثبت موسسه غیر تجاری در تبریز از نان این شرکت می توان این موضوع را استنباط کرد که از نوع شخصیت های حقوقی هستند که در فعالیت های غیر تجاری مانند امور مشاوره ای ، آموزشی ، خیریه و ... فعالیت می کنند . در دو صورت این موسسات به ثبت می رسند اشخاصی که به دنبال سود و منفعت کاری می باشند و اشخاصی که هیچ گونه منفعت خاصی را در نظر نمی گیرند . به موسسات غیر تجاری انتفاعی و غیر تجاری غیر انتفاعی می باشد .

  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • موسسه حقوقی پایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی