موسسه حقوقی پایش

موسسه حقوقی پایش مجری انحصاری ثبت شرکت و ثبت برند

موسسه حقوقی پایش

موسسه حقوقی پایش مجری انحصاری ثبت شرکت و ثبت برند

یکی از مجموعه فعالیت های ما ثبت شرکت و ثبت برند و انجام امور اداری افراد و شرکتها می باشد.

اطلاعات تماس : 026-32711327
https://payeshsabt.com

  • ۰
  • ۰

یکی از مقاله های معتبر برای ثبت شرکت در کرج را برایتان خواهیم نوشت.

هرگاه دو یا چند نفر برای شروع فعالیت های تجاری و درآمدزایی و رسیدن به سوددهی بالا که با تسهیم سرمایه و ترسیم نحوه تقسیم بندی سود و زیان طبق مفاد قرار داد تفاهم نمایند می توانند شرکت را در کرج ثبت نمایند. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ایانی و غیر ایرانی می توانند شرکت را ثبت نمایند .

جهت ثبت شرکت در کرج باید با در نظر گرفتن هدف از ثبت شرکت و بدست آوردن شهرت کسبی ، یک نام و اسم زیبایی برای شرکت انتخاب نمود . جهت مطالعه بیشتر می توانید به مقاله انتخاب نام شرکتها و اسامی شرکت مراجعه نمایید .

مدارک ثبت شرکت در کرج

از جمله مدارکی که برای ثبت شرکت در کرج مورد نیاز می باشد در ذیل عنوان شده است:

  • مدارک هویتی اصل و برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی اعضا و مؤسسین
  • اخذ گواهی عدم سوءپیسینه ( الزامی است شرکا و مدیران اخذ نمایند )
  • تنظیم اوراق اساسی شرکت ( اساسنامه ، شرکتنامه ، تقاضانامه ، متن صورتجلسه و..)
  • اخذ گواهی تأییدیه بانکی مینی بر مبلغ 35 درصد از سرمایه به صورت سپرده در بانک
  • در صورت اینکه فعالیت شرکت ملزم به ارائه مجوز فعالیت از سازمان مرجع ذی ربط باشد ، ارائه این مجور الزامی است.

زمان و هزینه ، تعرفه و قیمت ثبت شرکت در کرج

زمان ثبت شرکت در کرج باتوجه به نوع قالب ثبتی شرکت بین بازه زمانی 30 الی 35 روز می باشد . 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان و هزینه می توانید به مقاله زمان و هزینه ثبت شرکت مراجعه نمایید .

در ثبت شرکت باید این موضوع را در نظر گرفت که ملزم به پرداخت هزینه هایی می باشید .از جمله این هزینه ها با در ثبت متفاوت می باشد . هر مرحله از مراحل ثبت شرکت را گذرانده باشید در آن باید هزینه هایی را پرداخت نمایید .

هزینه انواع ثبت شرکت در کرج به ترتیب مراحل ثبتی :

  • هزینه تعیین نام شرکت

در انتخاب نام برای شرکت باید مطابق قوانین 5 نام انتخاب کرده که الزامی است واجد تأیید و ثبت باشد . در نتیجه به منظور تعییت نام و بررسی های کارشناسان اداره ثبت شرکت ها باید وجه حق النام پرداخت گردد و فیش آن را به واحد حسابدارای اداره تحویل دهید .

  • هزینه پستی ثبت شرکت

بعد از اینکه تعیین نام انجام شد مدارک را باید به اداره ثبت شرکت ها ارجاع داده شود . می توان از طریق باجه های پستی در کرج نسبت به ارسال آن مدارک اقدام کرد .

  • تعرفه حق الثبت ثبت شرکت

منظور از حق الثبت همان ابطال فیش سرمایه است که برای سرمایه های مختلف متغیر می باشد .لازم به ذکر است که این هزینه طبق تعرفه ی اداره ثبت شرکتها محاسبه می گردد.

  • تعرفه حق الدرج یا درج در روزنامه محلی و روزنامه رسمی کل کشور

جهت ثبت شرکت در کرج باید رد دونوبت روزنامه رسمی چاپ کرد . یکبار در روزنامه محلی که هزینه آن در اداره ثبت شرکتها پرداخت می شود . بار دوم در روزنامه رسمی کل کشور که پرداخت هزینه آن را می توانید اینترنتی انجام دهید .

  • هزینه پلمپ دفاتر تجاری شرکتها

پس از ثبت شرکت و پرداخت هزینه روزنامه رسمی شرکت ۱ ماه فرصت می باشد که نسبت به پرداخت هزینه پلمپ دفاتر تجاری و اخذ آنها اقدام نمود.

هزینه دفاتر کل و روزنامه و دفتر دارایی با توجه به اینکه ۵۰ یا ۱۰۰ برگی یا بیشتر باشند در واحدهای ثبتی مختلف متفاوت است .

مراحل ثبت شرکت در کرج

جهت ثبت شرکت در کرج به طور خلاصه می توانید به سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکتها مراجعه کرده و مراحل و اقدامات لازم را به ترتیب ذیل انجام دهید . 

  1. انتخاب موضوع شرکت
  2. تعیین سهم الشراکه
  3. تعیین سمت اعضا
  4. تعیین وضعیت حق امضا مجاز
  5. انتخاب اسم شرکت
  6. ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها
  7. ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها
موسسه حقوقی پایش دارای کادری با تجربه و کارشناسان حرفه ای جهت انجام ثبت شرکت می باشد . 

شما متقاضی گرامی اگر با اصول و قوانین مراحل ثبت اینترنتی شرکت آشنایی کامل ندارید فقط با یک تماس تلفنی با مشاوران حقوقی پایش می توانید راهنمایی لازم را کسب نمایید .

ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها

منعقد کردن پیمانی در بین دو و یا چند نفر در جهت رسیدن به اهداف و سود دهی بیشتر ملزم به ثبت شرکت می باشد . در اداره ثبت شرکتها باید اقدامات لازم قانونی را انجام دهید تا به رسمیت یک شرکت شناخته شود . جهت اقدام به ثبت باید مراحلی را انجام دهید در ذیل به کلیه این مراحل می پردازیم :

انتخاب شریک

جهت بستن پیمان شرکت در ابتدا باید شرکایی انتخاب نمایید تعداد شرکا و سهامدار در هر قالب ثبت شرکتی متفاوت می باشد . به عنوان مثال در ثبت شرکت با مسئولیت محدود تعداد شرکا 2 نفر و در سهامی خاص تعداد شرکا 3 نفر بیشتر می باشد . اهلیت داشتن و اراده و قدرتی که بتواند با بستن پیمان ها و قراردادهای بزرگ شرکت را به سوددهی برسانند از مهارت های یک شریک می باشد در نتیجه در انتخاب شرکا برای شرکت باید دقت کرد .

⭐ ورود به سامانه ثبت شرکت ها

به ثبت رساندن شرکت ملزم به اقدامات قانونی در اداره ثبت شرکتها می باشد که این شرکت باید با دارا بودن شرایط ویژه قانون تجارت برای هر قالب ثبتی شرکت اقدام به ثبت نمایند جهت تسهیل در این امر اداره ثبت شرکتها سامانه ای را راه اندازی کرده اند که متقاضیان بدون مراجعه به اداره ثبت خود را انجام دهند . وارد سامانه شده و در قسمت ثبت شرکتها مراجعه کرده و باانتخاب نوع قالب ثبتی شخصیت حقوقی اقدام به ثبت و درج اطلاعات در سیستم نمایید .

⭐ انتخاب نام شرکت

انتخاب نام شرکت در درجه اول از الویتهای مهم ثبت شرکت می باشد که باید انجام شود اتنتخاب نامی که مطابق قوانین تجارت باشد از جمله دارای معنا و مفهوم باشد و حدالامکان ساده و از الفاظ عمومی نباشد و به راحتی قابل تلفظ باشد و از اسامی سه سیلاب باشد هم چنین این نام ابزاری می باشد جهت شناساندن و تبلیغات شرکت مورد استفاده قرار می گیرد .

پنج نام به دلخواه انتخاب کرده و به ترتیب در سامانه درج شود . این اسامی باید به تأیید کارشناسان اداره ثبت شرکتها رسیده باشد بدین صورت که در فرم تعیین نام وارد کرده و در صورت پذیرش یک نام توسط کارشناسان اداره می توان به مرحله بعدی مراجعه شود و در صورت عدم پذیرش نامهای درج شده مجدد متقاضی به مدت 1 روز فرصت دارد که انتخاب نام انجام دهد و مراحل فوق را مجدد تکرار نماید تا به تأیید کارشناسان برسد .

⭐ موضوع فعالیت شرکت

موضوع فعالیت شرکت را قبل از اقدام به ثبت شرکت باید تعیین نمایید و بر اساس این نام مجوزهای لازم را از سازمان های ذی صلاح اخذ نمایید . و این موضوع باید مشخص شود که به صورت محدود و یا نا محدود می باشد . در قسمت مربوطه به سامانه اطلاعات موضوع فعالیت شرکت و هم  چنین نوع مجوزهای اخذ شده را درج نمایید .

⭐ نشانی شرکت را مشخص کنید

در این قسمت باید آدرس محل فعالیتی که شرکت دارد که به عنوان مرکز اصلی شناخته شده است را وارد نمایید .این نشانی باید به صورت کامل به همراه  درج کدپستی شماره تماس فکس و.. باشد .

⭐ سرمایه شرکت را تامین کنید

در زمان تأسیس شرکت باید سرمایه ای را انتخاب نمایید که این سرمایه اعتبار و ارزش شرکت را مشخص می نماید . حداقل سرمایه ای که قانون از شرکتها در نظر گرفته است 100 هزار تومان می باشد . در این قسمت باید میزان سرمایه را مشخص نمایید .

⭐ شرکای خود را معرفی کنید

باتوجه به انتخاب شرکا تعداد آنها را باید در سیستم وارد نمایید . مشخصات و اطلاعات فردی و آدرس هریک به همراه سمت آنها در شرکت و هم چنین میزان سهامی که برعهده دارند.

⭐ مشخص کردن سهام شرکا

بعد از درج اطلاعات شرکا باید به میزان سهام هر یک و سرمایه ای که به شرکت وارد می کنند در این قسمت وارد شود. سرمایه ای که به شرکت وارد می شود نقدی و یاغیر نقدی بودن آن در این قسمت درج نمایید .

⭐ معرفی شعبه های شرکت

در صورتی که شرکت شعبه های دیگری وجود داشته باشد باید در فرم قسمت مربوطه با مشخصات کامل اطلاعات آن را درج نمایید .

⭐ اساسنامه را ارائه دهید

در هنگام تأسیس شرکت شرکا اساسنامه شرکت را باید تنظیم نمایند که در آن کلیه موارد اعم از قوانین و مقررات شرکت ، میزان سهام ، تعداد سهام و سمت هر یک از شرکا ، آدرس شرکت ،  .... قید شده است در این قسمت از سامانه باید اطلاعات اساسنامه و متن اساسنامه را در سیستم وارد نمایید.

⭐ ارسال مدارک

در قسمتی از سامانه مخصوص به مدارک می باشد که مدارک ثبت شرکت را براساس نوع موضوع فعالیت و مجوزهای لازمه  در این قسمت اسکن نموده و وارد سامانه نمایید .

⭐ پذیرش اطلاعات

زمانی که کلیه اطلاعات را در سیستم وارد نمودید باید پرداخت آنلاین هزینه های ثبت شرکت را انجام داده و سپس کدرهگیری ثبت را از سامانه دریافت نمایید.

⭐ چاپ آگهی در روزنامه رسمی

اطلاعات درج شده در سامانه توسط کارشناسان اداره ثبت شرکتها مورد بررسی قرار می گیرد این اطلاعات بررسی شده و استعلامات لازم گرفته می شود و نتیجه به متقاضی اعلام می شود سپس به صورت اطلاعیه در روزنامه به چاپ می رسد و در صورت نبود معترض بعد از مدت زمان 30 روزکاری اطلاعات به دستور رئیس اداره روزنامه رسمی به چاپ می رسد و شماره ثبت شرکت به متقاضی داده می شود.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

ثبت شرکت با مسئولیت محدود از گونه شرکت هایی می باشد که نسبت به دیگر ثبت شرکت ها رایج تر و متداول تر می باشد . اعضای تشکیل آن حداقل 2 نفر شریک می باشد . بیشتر اشخاصی که قصد ثبت شرکت بازرگانی و امور تجاری دارند شرکت با مسئولیت محدود را به ثبت می رسانند . حداقل سرمایه ای که برای شروع در نظر گرفت 1 میلیون ریال می باشد .مسئولیت و ضمانت شرکا دراین شرکت به میزان سرمایه آورده آن های بستگی دارد .

ثبت شرکت سهامی خاص در کرج

از نوع دیگر شرکتهایی که در امور تجاری می باشد شرکت سهامی خاص می باشد که حداقل اعضا تشکیل دهند این شرکت 3 نفر می باشد . حداقل سرمایه این شرکت 1 میلیون ریال می باشد از موارد الزامی در این شرکت وجود 2 بازرس که اعضا نباشند . یعنی وجود سمت های مدیر عامل ، رئیس هیئت مدیره ، نائی رئیس در این شرکت ها الزامی است

ثبت موسسه در کرج

کلیه تشکیلات و موسسه هایی که فعالیت های غیر تجاری را انجام می دهند می توانند موسسه در کرج را ثبت نمایند . این امور غیر تجاری از قبیل خیریه ، ... می باشد . اعم از اینکه کلیه موسسین قصد انتفاع و غیر انتفاع را داشته باشند . این موسسات از تاریخ ثبت شرکت ، شخصیت حقوقی پیدا می کنند . در این موسسات هدف از تشکیل آن کسب سودآوری و تقسیم بندی آن سود نباشد . این موسسات انتفاعی بود .

  • ۹۷/۰۸/۰۷
  • موسسه حقوقی پایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی