موسسه حقوقی پایش

موسسه حقوقی پایش مجری انحصاری ثبت شرکت و ثبت برند

موسسه حقوقی پایش

موسسه حقوقی پایش مجری انحصاری ثبت شرکت و ثبت برند

یکی از مجموعه فعالیت های ما ثبت شرکت و ثبت برند و انجام امور اداری افراد و شرکتها می باشد.

اطلاعات تماس : 026-32711327
https://payeshsabt.com

  • ۰
  • ۰

برای اینکه بتوانیم به کسب و کار خود اعتبار خاصی ببخشیم و زمینه های رشد و تعالی در فعالیت خود ایجاد کنیم، باید اقدام به تاسیس شرکت نماییم، با تاسیس شرکت، فعالیت خود را قانونی میسازیم و بدست آوردن حمایت قانون، تنها در سایه قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران و در قالب یک شرکت ممکن است.

درادامه سعی نموده ایم توضیحات کاملی درباره ی مراحل ثبت شرکت و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت ارائه بدهیم.علاوه بر آن نیز، هریک از انواع شرکت را به صورت دقیق بررسی خواهیم نمود.

برای بررسی اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند به وبسایت موسسه حقوقی پایش مراجعه نمایید.

ثبت برند

هر فعال اقتصادی برای محصولات یا خدمات خود باید نامی را به عنوان برند یا علامت تجاری خود انتخاب کند تا مشتریان بتوانند محصول یا خدمات شما را از رقبایتان متمایز نمایند. اولین گام قبل از شروع هر فعالیت، تولید یا خدمات انتخاب نام تجاری و ثبت آن برای جلوگیری از کپی برداری سایرین می باشد. همواره پیش از آنکه اقدام به برندسازی نمایید، برند خود را ثبت نمایید. برای اینکه بتوانیم یک برند مناسب با فعالیتمان ثبت نماییم، باید اطلاعاتی از نحوه طراحی برند، انتخاب رنگ برند، نحوه ثبت برند و مراحل ومدارک مورد نیاز برای ثبت برند داشته باشیم. در ادامه بطور کامل اطلاعات لازم به شما داده خواهد شد.

  • ۹۷/۰۷/۲۸
  • موسسه حقوقی پایش

ثبت برند

ثبت شرکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی